سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مطالب اینترنتی
 

رونمایی از نیسان پاترول 2020


 

  • رونمایی از نیسان پاترول 2020

    نمای بیرونی پاترول جدید و به روز رسانی شده? بسیار زیبا و شیک بوده و جلو پنجره V شکل آن از بخش عریض و مسطحی در پایین استفاده می‌کند. چراغ‌های آن ظاهری مشابه و مایل به سمت کنار دارد. در قسمت عقب نیسان پاترول، چراغ‌های جدید با سیگنال‌های چرخشی پی در پی وجود دارد.

    فضای داخلی نیسان پاترول به خاطر تزئیناتی مانند صندلی‌های چرمی با دوخت الماسی ظاهری لوکس پیدا کرده. همچنین مسئولان این کمپانی ادعا می‌کنند کابین در مقایسه با قبل کم صداتر و آرام‌تر خواهد بود. یک جفت نمایشگر در قسمت مرکزی داشبورد با قابلیت نمایش نقشه در بالا و اطلاعاتی مانند سیستم تهویه و گرمایش و سرمایش (HVAC) در قسمت پایینی آن وجود دارد.
    همچنین سیستم اطلاعاتی آن نیز از Apple Carplay و Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند. مجموعه سیستم‌های ایمنی راننده شامل مواردی مانند ترمز اضطراری با قابلیت تشخیص عابر پیاده و سیستم هشدار برخورد به جلو می‌باشد. 

    نیسان پاترول 2020 دارای موتور 4.0 لیتری بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 275 اسب بخار و گشتاوری معادل 394 نیوتون متر را تولید تولید کند. همچنین در صورت نیاز میتوان موتور آن را تا 5.6 لیتر و 8 سیلندر تقویت کرد که در این صورت قدرت تولیدی آن به 400 اسب بخار افزایش می‌یابد. همچنین مدل V8 آن به سیستم تعلیق هوشمند Nissan"s Hydraulic Body Motion Control  مجهز است. 

    motor1

    2121




موضوع مطلب :


 
وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 4151246762