سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مطالب اینترنتی
 

با توجه به افزایش مساحت شهر تهران تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران همواره یکی از دغدغه های ساکنین محدوده غرب بوده است و نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور در غرب تهران بسیار از سوی غرب نشینان پایتخت استقبال گردید.

چرا تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
شرکت ایران رادیاتور هم اکنون بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده پکیج شوفاژ در کشور میباشد با توجه به اینکه بیشترین فروش محصول این شرکت در شهر تهران میباشد ارائه خدمات پس از فروش در شهری که طی کردن مسیر شرق به غرب آن (به دلیل بار ترافیکی شدید ) چندین ساعت به طول می‌انجامد کاریست بسیار دشوار و چاره کار تاسیس مراکز مختلف خدماتی در مناطق مختلف شهر تهران بوده است. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران توسط چند مرکز مختلف در غرب و شمال غرب تهران صورت می گیرد..

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران
لازم به ذکر است که مراکز نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران زیر نظر مستقیم شرکت صورت می‌گیرد و در ضمن دارای یک شعبه در محدوده غرب تهران و یک شعبه در محدوده شهرک غرب و سعادت آباد میباشد.

02144570530 : غرب تهران

02188195425 : شهرک غرب

چرا تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور غرب تهران ؟
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران به دلیل اهمیت زمان در زندگی امروزی یکی از بهترین انتخاب های مصرف کنندگان این محصول در غرب استان تهران میباشد.

کمی درباره غول تولیدکننده پکیج :
به جرات میتوان گفت گروه صنعتی ایران رادیاتور در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده پکیج در کشور میباشد. که بیشترین سهم فروش در بین رقبای خود را دارد و از این برند ایرانی روزانه صدها پکیج فقط در شهر تهران نصب میگردد. با توجه به سابقه این شرکت در حال حاضر میلیون ها پکیج ایران رادیاتور در حال کار میباشد. و قاعدتا این حجم پکیج در سطح شهر تهران میباشد . بدیهی است سرویس دهی به این حجم از پکیج فقط در شهر تهران نیازمند مراکز متعددی میباشد. این مرکز نیز ارائه دهنده تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران میباشد که با همکاری تیمی از تعمیرکاران حرفه ای اقدام به سرویس دهی به مشترکین شرکت ایران رادیاتور نموده است.

همشهری گرامی که ساکن محدوده غرب و شمال غرب تهران میباشید در صورتیکه از پکیج ایران رادیاتور استفاده میکنید و در حال حاضر به مشکل برخورده است جهت اعزام تعمیرکار مجاز به محل شما در سریعترین زمان همین الان و در هر ساعت از شبانه روز با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید.



تعرفه تعمیرات پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
هزینه انجام سرویس و نگهداری شوفاژ دیواری نرخ از پیش تعیین شده ای ندارد ولی این مجموعه این تضمین را دارد که هزینه ای که تعمیرکاران ما جهت انجام خدمات دریافت می‌کنند بسیار پایین تر از سایر تعمیرکاران خواهد بود. نظارت دقیق مدیریت مراکز تعمیرات غرب تهران بر فاکتورهای سرویسکاران امکان بالاتر از تعرفه گرفتن از مشتری را نخواهد گذاشت.

البته در صورتی که مشتری عیب بوجود آمده را به طور صحیح شناسایی کرده باشد حتی به صورت تلفنی و قبل از حضور تعمیرکار امکان استعلام قیمت وجود دارد.

پس الان متوجه لزوم مطالعه مقالات آموزشی را دانستید. حتی اکر با مطالعه مطالب این سایت موفق به رفع مشکل بوجود آمده نشدید با عیب یابی که انجام می‌دهید قبل از حضور تعمیرکار نیز امکان استعلام قیمت از اوپراتور وجود دارد.

کلیه تعمیرکاران محدوده غرب و شمال غرب تهران موظف می‌باشند که بابت هزینه ایاب و ذهاب در این مناطق هیچ گونه مبلغی را از مشتری دریافت نکنند.

مراکز ما در غرب تهران :

شهرک غرب – خیابان دادمان – خیابان درختی

021-88195425

محدوده غرب تهران

021-44570530

نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران
تعمیر انواع پکیج ایران رادیاتور در غرب استان تهران


پکیج ایران رادیاتور مدل L

پکیج ایران رادیاتور مدل M

پکیج ایران رادیاتور مدل BM

پکیج ایران رادیاتور مدل K

پکیج ایران رادیاتور مدل E

تعمیرات انواع پکیج فن دار {FF} و بدون فن {CF} ایران رادیاتور در غرب تهران

برای با انواع پکیج دیواری ایران رادیاتور آشنا شوید میتونید به آدرس سایت این شرکت مراجعه کنید. برای این منظور اینجا کلیک کنید

مطلبی تحت عنوان آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور منتشر کردیم
نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور غرب تهران
ارائه خدمات ::



* برطرف نمودن کلیه ایرادات، سرویس و تعمیرات تخصصی انواع پکیج شوفاژ دیواری ایرانی و خارجی



* انجام سرویس های عمومی و تعویض یا تعمیر قطعات حین سرویس



* اسید شویی مدار گرمایش و آب گرم مصرفی و متعلقات مربوطه شامل یونیت رفت و یونیت برگشت و قطعات داخلی هر یک از آنها بصورت کامل

مطلبی قبلا تحت عنوان تعمیر پکیج غرب تهران منتشر کردیم


محدوده سرویس دهی :



همت غرب – دهکده المپیک – شهرک آزادی -تهرانسر- آزادی – طرشت – ستارخان – آریا شهر (صادقیه) – شهرزیبا – شهران –

آبشناسان- جنت آباد – شاهین – مرزداران – جلال – پونک – سیمون بولیوار- یادگار –

گیشا- شهرک غرب – سعادت آباد – شهرک راه اهن – دریاچه چیتگر و امیر کبیر – اکباتان . چهاردیواری – فرحزادی – درکه و …

در سال های اخیر به دلیل افزایش تعداد تعمیرکاران و عدم وجود تخصص این افراد به تعمیرات قطعات یدکی،

متأسفانه اکثراً در اولین برخورد با قطعات معیوب پکیج بدون تأمل اقدام به تعویض قطعه مورد نظر نموده

و در انتهای کار با تحویل چندین قطعه معیوب مشتری نگون‌بخت را متحمل پرداخت یک فاکتور سنگین می‌کنند.

متأسفانه تبعات همین رفتار غیر حرفه ای باعث سلب اعتماد مشتری از تعمیرکاران می‌شود.

مسلّماً نام اینگونه از افراد را تعمیرکار نمیشه نامید و عبارت ” تعویض کار” بیشتر برازندشون هست.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران
نمایندگی ایران رادیاتور صادقیه
نمایندگی تعمیرات ایران رادیاتور در محدوده فلکه دوم صادقیه آماده ارائه خدمات و تعمیرات انواع پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران میباشد . سرویس دهی به مشترکین ایران رادیاتور در صادقیه ، آیت‌الله کاشانی ، بلوار فردوس ، طرشت ، ستارخان ، مرزداران ، پیامبر ، و …

تلفن تعمیرکار 24 ساعته در محدوده های فوق : 09120974053

نمایندگی ایران رادیاتور در ستارخان
تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در منطقه ستارخان و حومه حضور تعمیرکار در سریعترین زمان ممکن و کمتر از نیم ساعت پس از اولین تماس مشتری خواهد بود . هزینه ایاب و ذهاب در محدوده ستارخان و حومه به دلیل نزدیک بودن به محل نمایندگی رایگان محاسبه میشود .

جهت تعمیرات پکیج در ستارخان و حومه با تلفن : 09120974053 تماس بگیرید .

تعمیرات پکیج شبانه روزی
این مرکز با ارائه تعمیرات پکیج شبانه روزی اقدام به سرویس دهی به مصرف کنندگان انواع پکیج دیواری در شهر تهران نموده است. جهت استفاده از خدمات و تعمیرات پکیج 254 ساعته با یکی از شماره های ما تماس بگیرید.

 




موضوع مطلب :


 
وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 4151246774